مقدمه


سلام


من خودم یکی از هنرجوهای موسسه دارالفنون هستم و مثل همه شما (بنا به دلایل قابل قبولی) برای ادامه فعالیت های هنری این آموزشگاه رو انتخاب کردم و هدفم از ایجاد این وبلاگ اینه که یه کانونی داشته باشیم برای همه بچه های آموزشگاه که تو رشته های مختلف مشغول فعالیت هستند و هیجوقت همدیگرو نمیبینم!!

(بیگانگی مگو که من و یار هردو مثل چشم ~~~ همسایه ایم و خانه هم را ندیده ایم)

هستند عزیزانی که در کنار ما روی صندلی شاگرد مینشینن اما ارزششون کمتر از استاد نیست! (بیا تا قدر ...)

لازمه این نکته رو هم اضافه کنم که این وبلاگ توسط موسسه اداره نمیشه و متعلق به همه بچه های آموزشگاه است اگر نظر و یا مطلبی داشتین میتونید اون رو به drffs@yahoo.com بفرستید تا در صورت رضایت شما به اسم خودتون در اینجا به نمایش داده بشه \ امیدوارم که این انجمن خود جوش توسط شما دوستان حمایت بشه تا در أینده ای نزدیک اینجا رو به صورت گروهی اداره کنیم

در همین ابتدا از بچه های قدیمی دعوت میکنم تا بیان و از تجربیات خودشون در این مدت برامون بگن تا هم احترام به پیشکسوت رو رعایت کرده باشیم هم اینکه ...(جای خالی را با کلمات مناسب پر کنید!!!)

(من خودم دوست دارم از مسؤلان موسسه به خاطر بعضی کوتاهی ها گله کنم شما این اجازه رو به من میدین یا دوست دارین این وبلاگ یه روند دیطه رو طی کنه؟!!!)
نظرات 4 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ق.ظ http://drfs.blogsky.com

سلام دوست عزیز.راه اندازی وبلاگ ایدهء جالبی بود من رشته عکاسی مشغولم چه کمکی از دستم بر میاد؟ از همین حالا تا آخرش هستم من میمیرم برای این کارا.......................

نظر لطف شماست و امیدوارم که این همکاری ادامه داشته باشه چون بالاخره میدونی که یک دست صدا نداره...به نظرم اگه نمایشگاهی جشنواره ای یا هرچیزی که بتونه به تجربیات بچه ها اضافه کنه سراغ داری اونو از ما دریغ نکن. الان یکی از بچه های تصویربرداری ایمیل زده و آدرس دوتا فستیوال برای فیلم کوتاه معرفی کرده که این خودش خیلی خوبه و به نظرم اگه بچه های تصویر کاری داشته باشن میتونن اونجا ارائه بدن.(فردا لینکشو تو وبلاگ میذارم)

حمید (6252) چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ http://6252.blogsky.com

سلام.
هم اینکه...............جای خالی رو نمیشه پر کرد:d
من خیلی قدیمی نیستم جدید هم نیستم ولی رشته تصویربرداری رو انتخاب کردم. چیکار باید بکنیم حالا؟ به نظرم یه تبلیغاتی باید تو کل بچه ها انجام بشه تا همه بدونن یه وبلاگی با این مضمون هست.
بچه های تصویربرداری با من.

سلام دوست عزیز.
قدیمی و جدید بودن خیلی مهم نیست مهم بودنه.
من خودم خیلی موافق نیستم به بچه ها تحمیل کنیم که حتما بیان اینجا و نظر بدن و بیان و برن و ... کسی که طالب باشه اینجارو پیدا میکنه.ممنونم ازت حمید جان

بی نام و نشان جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ

شما برنامه های تور و گردش هم دارین؟

چرا بی نام ونشان؟!ولی به هر حال اگه بچه ها پایه باشن چرا که نه

امین رحمانی شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ http://aminaks.com

سلام
من هنرجوی رشته عکاسی بودم و الان جزو نفرات فعال فرهنگی اموزشگاه هستم.
هر از چند گاهی در مراسم ها حضور پیدا می کنم.
عکسهای مراسم تجلیل از هنرجویان را می توانید از سایتم به این مکان دیپورت کنید.
در ضمن هر کمی از من خواستید دریغ نکنید.

مرسی امین جان.

شما همین حضورت برای ما باعث خوشحالی و دلگرمی میشه

اگه لطف کنی و لینک اینجا رو تو سایت یا وبلاگت بذاری ممنون میشم اگر با بچه ها هم در تماس هستی بگو که به وبلاگ خودشون سر بزنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد