مراسم تجلیل از هنرجویان و اساتید برتر

بالاخره بعد از کلی کش و قوس مراسم تجلیل از هنرجویان و اساتید برتر با تمام کم و کاستی هایی که داشت در اسفند ماه 89 برگزار شد که اگر برگزار نمیشد خیلی بدتر از این میشد!


عکسها رو هم دوست عزیزمون امین رحمانی زحمت کشیدن که اگر دوست داشتین برای دیدن تمامی عکسها میتونید روی لینک زیر کلیک کنید


عکسهای مراسم تجلیل ...

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

در مورد هشتمین جشنواره دیجیتال که واقعا آقای تدین وبروبچه های دارالفنون گل کاشتند هم جای خبرش خالیه......
به نظرم به خاطر ورک شاپهای ارتقاء مهارت باید یک خسته نباشید به آقای تدین وآقای حیدری بگید.
عکس واخبارش روهم از امین رحمانی میتونین بگیرید.
با تشکر الهه-از هنرجویان دارالفنون

نفس کار خیلی خوبه ولی به نظر من دوره قبل بهتر بود. ضمن اینکه خیلی از بچه ها مدرک ورک شاپ پارسال رو هنوز نگرفتن....درسته چیزی نیست که کسی بخواد قابش کنه بزنه به در و دیوار ولی چون خود آموزشگاه قول داده و مبلغی رو از این بابت دریافت کرده باید ترتیب اثر میدادن. ضنما اینکه باز هم به نظر شخصی من کمیت مهم نیست کیفیت مهمه.

من به نوبه خودم هم از جناب تدین هم از آقای حیدری تشکر میکنم و خسته نباشید میگم چون میدونم هماهنگ این برنامه ها چقدر سخته و زحمت داره

الهه پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ

راستی در مورد نمایشگاه عکس بچه های دارالفنون که دور تادور اتحادیه عکاسان وسالن بود هم بهتر تصاویری در وبلاگ بزارید .
همین طور غرفه دارالفنون وورکشاپها

امسال عکسهایی که از بچه توی نمایشگاه بود نمیدونم چرا روی اسم عکاس و لوگوی دارالفنون یه چیز دیگه چسبونده بودن !!! ضمن اینکه اینطور که من شنیدم به بعضی از بچه های آموزشگاه اجازه عکاسی ندادن !!!

امین رحمانی یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ http://aminaks.com

سلام
امیدوارم از عکسهای مراسم تقدیر از هنرجویان خوشتون امده باشه.
عکسهای هشتمین نمایشگاه d.i.f با بدشانسی مصادف شد با بر پایی نمایشگاه عکس من در تاکستان که نشد تو سایت قرار بدم؛ولی اگه تونستم تا چند وقت دیگه تو سایت قرار می دم .
خدافظ همگی
منتظر نظرات شما هستم

دستت درد نکنه...منتظر عکسهای D.I.F هستیم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد