فراخوان

 از بچه های گرافیک عاجزانه خواهش میکنم یه طرحی یه لوگویی چیزی زحمت بکشن هم برای این وبلاگ هم برای صفحه اول سایت خود آموزشگاه . به خدا زشته با این همه استعداد و برای آموزشگاهی که تیزر تلویزیونی پخش میکنه...، من که خودم خجالت میکشم صفحه اول سایت رو باز کنم جناب تدین رو نمیدونم؟!!! یه سر بزنین انگیزه اتون صد برابر میشه >>>> http://dfce.ir
نظرات 3 + ارسال نظر
علی یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام دوستم من علی هنر جوی رشته گرافیکم .
من طرح و لوگو دارم
کجا باید بفرستم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایمیلی چیزی ندارید ؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام علی جان.
چرا اگه لطف کنی به این ایمیل ممنون میشم:
drffs@yahoo.com
ورودی مهر هستی یا آبان؟

علی شوقی سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ

من علی شوقی هستم از بچه های گرافیک دی
خیلی خوشحالم از کار جالبی که راه انداختی آماده هر گونه همکاری هستم

اگه ممکنه باهام قرار بزار ببنمت بحرفیم تلفنم 09373729798

اگه شارژم نداری شمارتو sms کن من باهات تماس میگیرم .

سلام علی جان.

خوشحالم که تو این مدت کم بچه ها استقبال خوبی داشتن و همه هم با انرزی مثبت. از تو هم خیلی خیلی ممنوم که وقتتو با دیگران تقسیم میکنی. ولی اگه اجازه بدی آشناییمون در حد همین اینترنت باشه فعلا چون به هر شکل این وبلاگ به صورت موازی با آموزشگاه داره حرکت میکنه و مطمئنا مسئولان آموزشگاه از این موضوع خیلی استقبال نمیکنن. حالا به نظرت چه اطلاعاتی میتونیم اینجا بذاریم که بچه های گرافیک استقبال کنن؟

مهدی یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام برای ثبت نام در کلاسهای کارگردانی باید چه شرایطی داشته باشیم و به کجا مراجعه کنیم لطفا آدرس آموزشگاه را برای من ارسال کنید
متشکرم

سلام.
شرایط خاصی نمیخواد. اول انگیزه میخواد بعد وقت بعد حوصله و تمرین و از همه مهمتر پول.

آدرس آموزشگاه: خ انقلاب / روبروی درب دانشگاه خیابان فخر رازی / خ وحید نظری غربی کوچه فرزانه از اینجا به بعد تابلو و بنرهای آموزشگاه رو میبینی...میری پیش آقای حیدری یا آقای تدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد