به نظر من یک عکس خوب باید مفهومش رو خیلی راحت و بدون پیچیدگی و یا نگاه تخصصی به مخاطب برسونه
کاملا موافقم
عکاس آماتور
دوشنبه 1 شهریورماه سال 1389 ساعت 11:52 ب.ظ
عکس خوب باید خوب باشه.
بله / همونطور که اگه بد باشه دیگه به اون عکس خوب نمیگن
هم کلاسی
شنبه 29 مردادماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ
1- سوزه وکادر متناسب باشند مثلا سوژه افقی در کادر افقی 2- به اطراف کادر دقت شود گاهی پس زمینه شلوغ باعث تخریب زیبایی می شود 3
منتظر ادامه اش هستیم همچنان....
هم کلاسی
شنبه 29 مردادماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ
مسائل مربوط به عکاسی ازطبیعت به صورت ساده وخلاصه جمع بندی نموده وخدمتتان عرض می کنم : 1-همیشه درکارتان در پی سادگی باشید. 2-موضوعات را بدون حساب وکتاب وتصادفی درکنارهم قرارندهید هرآنچه راکه به موضوع مورد نظر شما ارتباطی ندارد،حذف کنیدواگر ممکن نیست موضوع را تغییر دهید . 3-کمپوزیسیون باید چنان باشد که چشم بیننده از یک جزءبه جزء دیگر تصویر هدایت شود >این امر ممکن است به کمک خطوط واقعی یا فرضی انجام شود .درهرحال این حرکت باید چنان باشد که سرانجام نگاه بیننده به موضوع اصلی منتهی شود .تنها دراین صورت است که کل موضوع را می شود به عنوان یک واحد تلقی کرد.
مرسی به خاطر نظر دقیق و کارشناسی شما. خوشحال میشیم باز هم از این قبیل اطلاعات به ما اضافه کنید
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نمیدونم چجوری بگم؟ یه عکس چند تا شاخصه باید داشته باشه مثل نور و سرعت و کادر و ... ولی اینکه خیلی مختصر و مفید توضیح بدم نمیدونم چه جوری بیان کنم.
حالا یه جوری بگو خجالت نکش غریبه نمیاد اینجا
به نظر من یک عکس خوب باید مفهومش رو خیلی راحت و بدون پیچیدگی و یا نگاه تخصصی به مخاطب برسونه
کاملا موافقم
عکس خوب باید خوب باشه.
بله / همونطور که اگه بد باشه دیگه به اون عکس خوب نمیگن
1- سوزه وکادر متناسب باشند مثلا سوژه افقی در کادر افقی
2- به اطراف کادر دقت شود گاهی پس زمینه شلوغ باعث تخریب زیبایی می شود
3
منتظر ادامه اش هستیم همچنان....
مسائل مربوط به عکاسی ازطبیعت به صورت ساده وخلاصه جمع بندی نموده وخدمتتان عرض می کنم :
1-همیشه درکارتان در پی سادگی باشید.
2-موضوعات را بدون حساب وکتاب وتصادفی درکنارهم قرارندهید
هرآنچه راکه به موضوع مورد نظر شما ارتباطی ندارد،حذف کنیدواگر ممکن نیست موضوع را تغییر دهید .
3-کمپوزیسیون باید چنان باشد که چشم بیننده از یک جزءبه جزء دیگر تصویر هدایت شود >این امر ممکن است به کمک خطوط واقعی یا فرضی انجام شود .درهرحال این حرکت باید چنان باشد که سرانجام نگاه بیننده به موضوع اصلی منتهی شود .تنها دراین صورت است که کل موضوع را می شود به عنوان یک واحد تلقی کرد.
مرسی به خاطر نظر دقیق و کارشناسی شما. خوشحال میشیم باز هم از این قبیل اطلاعات به ما اضافه کنید