اشتباه تاریخی آموزشگاه !!!

تقریبا دو هفته پیش (یک هفته قبل از نیمه شعبان) از طرف آموزشگاه این اس ام اس برای من ارسال شد:


جشنواره آموزشگاه های آزاد در نمایشگاه بین المللی سالن خلیج فارس ساعت 10 با حضور هنرجویان و هنرمندان در تاریخ 4/12 و4/22 برگزار میگردد.


خب با توجه به اینکه من شاغلم و وسط هفته مشغول کار هستم تا عصر اعتنای نکردم. اما دوباره چند روز بهد این اس ام اس رو برام فرستادن: 


مراسم اختتامیه و اهدا جوایز جشنواره آموزشگاه های سینمایی با حضور وزیز ارشاد !


و بعد از اون دوباره:(به تاریخ ها و ساعت ها خوب دقت کنید)


سه شنبه 27 تیر 4 عصر بزرگراه چمران نمایشگاه بین المللی سالن همایش خلیج فارس !


و اس ام اس بعدی:


دوشنبه 27 تیر 4 بزرگراه چمران عصر نمایشگاه بین المللی سالن همایش خلیج فارس !


و این اسم اس ها به اینجا ختم شد:


شما هم دعوتید

امروز ساعت 4 عصر (26 تیر / یکشنبه)

مراسم اختتامیه جشنواره آموزشگاه های سینمایی



برداشت شما چیه؟ شما جای من بودید چیکار میکردید؟ 

ضمن اینکه چون روز ولادت و تعطیل بود / آموزشگاه هم به طور قطع تعطیل بود و کسی جواب تلفن نمیداد و من هم تنها راه ارتباطی که داشتم شماره موبایل آقای حیدری بود و اون هم خاموش...خیلی هم دوست داشتم تو مراسم شرکت کنم....اما....